1-مسلمانی که توسط ایدز بمیرد شهید است؟!!!

شيخ احمد ابويوسف در اين زمينه تأکيد کرد که 90 در صد بيماران (مسلمان) مبتلا به ايدز، پيش ازمرگ و حضور در برابر الله، توبه ميکنند."
شيخ احمد ابويوسف، رييس مرکز ارشاد مذهبي در وزارت ديانت مصر، در پاسخ به استفتاي مردي که پرسيده بود، نظر اسلام در مورد مرد مسلماني که بر اثر ايدز بميرد چيست؟ پاسخ داد: هرکسي که به علت بيماري ايدز بميرد، از نظر اسلام شهيد به حساب مي آيد.
به نوشته "العربيه. نِت"، وي فتوايش را با استفاده از سخن محمد، پيغمبر اسلام، صادر کرده است که گفته بود: "هر کسي که بر اثر يک بيماري داخلي بميرد، شهيد است."
شيخ احمد ابويوسف در اين زمينه تأکيد کرد که 90 در صد بيماران (مسلمان) مبتلا به ايدز، پيش ازمرگ و حضور در برابر الله، توبه ميکنند."
از سوي ديگر دکتر احمد رجايي، استادياربهداشت در دانشگاه الازهر مصر، گفت که رقم مبتلايان به بيماري ايدز در کشورهاي عربي پايين ترين رقم در سطح جهان است. اما، در زمينه گسترش ايدز، کشورهاي عربي در رده دوم قرار دارند.

 

2-مفتی عربستان:مرگ به سبب طاعون.شهادت است

شيخ عبدالعزيز آل شيخ مفتي کشور عربستان سعودي بر حرام بودن سفر به کشورهايي که در آن انفولانزاي خوکي شايع شده است تاکيد کرد. زيرا اين مساله مخالف شرع است که يک انسان خود را در معرض هلاکت قرار دهد.

به گزارش پرس.تي.وي - بيروت و به نقل از گزارشات رسانه‌اي عربستان، آل شيخ گفت: «رسول‌الله (ص) به ما نصيحت کردند که به سرزميني که در آن طاعون آمده است مسافرت نکنيم و اگر مسافرت کرديم و گرفتار آن مرض شديم از آنجا خارج نشويم، زيرا مرگي که از طاعون موجب شود شهادت است».
وي افزود:‌«اگر متوجه شديم که در کشوري بيماري انفولانزاي خوکي مشاهده شده است سفر کردن به آن حرام است. زيرا ما خود را با اين کار در معرض هلاکت قرار مي‌دهيم».
وي در يک محاضره با عنوان حکم سياحت در اسلام و بيان اداب و شروط آن در مسجد امام ترکي بن عبدالله گفت: «نتيجه ي اين نوع بيماري‌ها گناهان و معصيت‌ها و اصرار در انجام مکروهات است». وي همچنين از مسلمانان به سبب فراموشي دين خود و ناديده گرفتن اخلاق و غرق شدن در شهوات انتقاد کرد.
در گزارشي که روزنامه‌ي الحياة آن را منتشر کرده است آل شيخ در سخنان روز دوشنبه‌ي خود تصريح کرده است که تعلل بعضي از مردان در زدن و ضرب و شتم زن‌ها و بچه‌هايشان باعث جهل و حماقت و وارد شدن شر در نفس‌هاي آنها شده است. وي تاکيد کرد که خشونت‌هاي خانوادگي باعث خشونت، فساد و ارتکاب به جرائم مي‌شود.
اين در حاليست که کشور عربستان روز دوشنبه اعلام کرد که سه نفر ديگر که به انفولانزاي خوکي مبتلا شده‌اند در اين کشور شناسايي شده‌اند. بدين ترتيب تعداد افرادي که در عربستان به اين ويروس مبتلا شد‌ه اند به 14 نفر مي‌رسد.

 

3-هر کسی که گل بزند و سپس بدود تا بقیه او را دنبال کنند و بغل نمایند، (همانطور که در آمریکا و فرانسه بازیکنان انجام می دهند) باید به صورتش تف انداخت و تنبیه کرد!!! زیرا ورزش بدنی شما چه ارتباطی به شادی و بغل کردن و بوسیدن دارد!

 

4-پوشیدن کمربند ایمنی حرام است!  زیرا مانع قضا و قدر می شود!!!

 

5-شستن گوشت قبل از پختن بدعت است.

 

6-ابن تیمیه: شستن گوشت بدعت است، چنانکه اصحاب پیامبر رضوان الله علیهم در عهد پیامبر(ص) گوشت را بدون شستن می پختند و می خوردند.

 

7- الباني : استمناء در رمضان به عمد وبا شهوت اشكالي ندارد

 الباني در يكي أز جلسات درسش ميگويد : استمناء با عمد وشهوت در ظهر رمضان إشكالي ندارد .. فقط مباشره متعارف زن ومرد اشكال دارد .. ولي حتى استمناء بين پاهاي همسر اشكالي ندارد .. دليلش هم روايتي است كه أز عايشه نقل ميكند .. (ولي به دليل عدم وضوح صدا وبلندي اين فايل-حدود8دقيقه-بقيه را ترجمه نكرديم .. كه حتى يك تكّه اي هم بر قرضاوي ميندازد ..) 

 

8-زنان می توانند چند همسر داشته باشند!!!!!!!!!!

«احمد عبدالرحيم سايح» استاد عقيده و فلسفه در دانشگاه الأزهر مصر چند روز پيش طي اظهاراتي جنجال برانگيز گفت: "چند همسري" در اسلام و شريعت اسلامي وجود ندارد و اين كار فقط در مورد زنان مطلقه و بيوه جايز است.

"سايح" در ادامه افزود: مطرح كردن موضوع "تعدد زوجات" يعني داشتن نگاهي پست و بي ارزش به زن. اين موضوع در داستان‌ها و اسطوره‌هاي تاريخي وجود داشته اما مسلمانان به مرور زمان آن را وارد دين مبين اسلام كرده‌اند. از صفات خداوند متعال "عدالت" است از همين رو در صورت درست بودن ادعاي "چند همسري، عدالت خداوند ايجاب مي‌كند كه زنان نيز مانند مردان چند همسر شوند.

اين استاد دانشگاه الأزهر در ادامه گفت: تمام آياتي كه در مورد "چند همسري" در قرآن كريم آمده، نشان مي‌دهد كه اين مسأله در اسلام جايز نيست و فقط در مورد زنان بيوه و مطلقه جايز است. براي مثال خداوند مي‌فرمايد: «وإن خفتم ألا تقسطوا في اليتامى فانكحوا ما طاب لكم من النساء..» (سوره نساء).

"احمد عبدالرحيم سايح" افزود: مي‌بينيم كه در ابتداي اين آيه "إن"‌ شرطيه آمده و شرط كردن در اينجا به معني عدم جواز به انجام اين كار است.

اما "شيخ علي عبدالباقي" دبيركل مجمع تحقيقات و پژوهش هاي اسلامي در واكنش به اين اظهارات "احمد سايح" گفت: تمام فقها و علماي ديني بدون استثنا بر جايز بودن "تعدد زوجات" توافق دارند و آن را جايز و شرعي مي‌دانند.


 

نوشته شده توسط عاشق اهل بیت در پنجشنبه بیست و پنجم شهریور 1389 ساعت 21:29 موضوع | لینک ثابت